wtorek, 1 kwietnia 2014

Programowanie zakończyło się pomyślnie, czyli w odpowiedzi na ogłoszenie

Słowo się rzekło, momarta u płota.

Bardzo dziękuję za liczne odpowiedzi na moje ogłoszenie. Dzięki Wam niewątpliwie nie grozi mi teraz brak weny – gdybyż tylko dało się jakoś zaradzić brakowi czasu!

Zgodnie z obietnicą, postanowiłam wybrać jedną zwycięską propozycję.
Po namyśle uznałam, że uczynię to według kryterium stopnia uśmiechnięcia i poziomu rozbłysku.

Najszerzej więc uśmiechnęłam się i oko najbardziej rozbłysło mi przy propozycji Izy. 
Momarta a nauka języków, także u dzieci – oto jej typ, a ja – dzięki rozbłyskowi - mam już niemal gotową koncepcję posta na ten temat.
Jeszcze nie wiem kiedy się on pojawi, ale na pewno stanie się to – zgodnie z obietnicą – w kwietniu.

Oprócz tego zapewniam jednak, że pojawią się posty, dotykające - bardziej lub mniej ściśle - i innych proponowanych przez Was tematów (Bazylu, Ty jednak raczej nie czekaj. Wybacz!). Niektóre będą wymagały ode mnie wykonania wielkiej pracy umysłowej – mam nadzieję, że sprostam.

Pierwszy już jutro.                               

5 komentarzy: